Taktik Terbaru Wanita Mencari Cinta Golongan Sesama Jenis

Memang dah terbalik betul dunia ni, dah makin berleluasa pula golongan yang suka sesama jenis di Malaysia.. Sebelum ini, korang tengok banyak golongan kunyit kan?? Kali ini, Miss A nak sajikan pada korang golongan asam keping yang suka menggesel sesama asam keping pula..

Apa yang seronok sangat asam keping gesel asam keping tak tahu la.. Tak melecet ka gesel-gesel sesama sendiri?? Sudah la suka gesel asam keping, perempuan yang suci pun cuba nak di godanya.. Miss A harap perempuan kat luar sana kuatkan iman, jangan terpengaruh dengan godaan golongan yang suka sesama jenis ini..

Dah wujud taktik terbaru pula untuk golongan asam keping mencari mangsa dari golongan perempuan suci di laman sosial.. Sasaran mereka adalah perempuan cantik.. Golongan asam keping ni akan mula mesej perempuan yang tak dikenali di akaun Facebook untuk minta tengokkan gambar..

Apa kejadahnya nak bagi perempuan yang tak dikenali tengok gambar bogel perempuan lain.. Alasan yang digunakan sebab nak minta pendapat, sama ada gambar bogel itu seksi atau tidak.. Seram betul kalau jumpa golongan asam keping macam ni, sudah la menyimpang dari ajaran agama.. Lepas tu cuba nak tarik perempuan suci lain ikut sama menyimpang dari ajaran agama..

Kalau korang ada dapat mesej pelik-pelik macam ni, tak payah la nak layan.. Bahaya perempuan macam ni, mungkin golongan asam keping tak cukup ramai, sebab tu dorang cuba taktik baru untuk meramaikan golongan mereka ni.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s