Sharifah Shahirah Dikritik Sebab Naik Motosikal Ketika Masih Dalam Pantang

1q

2q

Perghhh! Boleh tahan jugak artis seorang ni, dalam berpantang pun boleh bonceng motosikal lagi yer u’olls.. Tak takut bentan ke?? Siapa yang tak kenal dengan pelakon dan pengacara, Sharifah Shahirah atau lebih mesra dengan gelaran Shiera ni, sering menghiburkan orang lain dengan perangai gila-gilanya..

Perangai gila-gila Shiera, Miss boleh terima lagi.. Kalau perangai gila-gila Sharifah Sakinah, Miss tak boleh terima kerana Sakinah suka melakukan sesuatu yang tak munasabah..Tapi perangai gila-gila Shiera kali ni membonceng motosikal ketika masih dalam berpantang, memang tak kelakar lah.. Miss tak boleh terima!

Bukan setakat Miss jer, malah peminat Shiera pun tak boleh nak terima.. Peminat dia pun kritik Shiera membonceng motosikal ketika masih lagi dalam berpantang.. U’olls tengok jer lah gambar ni, baik punya Shiera membonceng motosikal dengan suaminya.. Kononnya membonceng motosikal pergi MAHA yang berlangsung baru-baru ni atas komitmen kerja..

Adoyaii.. Dalam berpantang pun bekerja yer, rajin benor lah Shiera ni.. Tak silap Miss, Shiera baru jer melahirkan anaknya pada bulan lalu.. Kuat bekerja tak salah Shiera, tapi tunggu lah habis berpantang dulu.. Jangan gelojoh sangat nak mencari rezeki sampai memudaratkan diri sendiri pulak nanti..

Kalau berpantang tu, buat lah cara berpantang.. Bukannya apa, berpantang kena jaga betul-betul.. Takut tak dijaga dengan betul-betul, sakit lain pulak yang datang.. Sekarang ni memang lah tak rasa sakit, tunggu lah bila dah meningkat usia nanti baru lah rasa sakit yang tak tertanggung Shiera oii.. Masa tu jangan menyesal pulak yer!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s