Photoshoot Romantik Untuk Pasangan Kunyit

3-1

3a

3b

Manusia ni memang tak lari dari terikut-ikut dengan trend semasa.. Siapa yang paling cepat ikut trend semasa, orang itulah yang nampak hebat dan bergaya.. Rasanya trend photoshoot acah-acah romantik dengan pasangan masing-masing masih lagi hebat di laman sosial kan..

Masing-masing berlumba nak muat naik gambar photoshoot romantik pasangan masing-masing di laman sosial.. Ada sesetengah gambar dah pun menjadi viral dan jadi ‘relationship goal’ kepada pasangan bercinta yang lain..

Tapi, turut tak nak ketinggalan adalah pasangan kunyit.. Dorang pun nak ikut trend bergambar romantik ni weii.. Memang nak muntah hijau Miss A tengok gambar romantik pasangan kunyit ni.. Hahaha.. Korang rasa, pasangan kunyit ni patut dapat anugerah pasangan kunyit paling bahagia tak??

Punya romantik pasangan kunyit ni, sampai tahap siapa saja yang tengok boleh potong kaki, manis sangat kan.. Korang nak pasangan ni bergambar di mana? Semua tempat dorang dah bergambar..

Dalam bilik atas katil, dalam bilik air, siap berpeluk lagi.. Tinggal gambar beromen bersama saja pasangan ini tak kongsikan.. Kalah gambar pasangan yang dah berkahwin Miss A tengok.. Hahaha..

Gampang betul, punai dengan punai pun nak beromen..Korang ingat ni sweet ka jilake, ini sebenarnya sawit.. Loya tekak Miss A tengok photoshoot kunyit ni..

Bodoh punya manusia, tapi korang jangan risau penyakit gambar romantik pasangan kunyit ni tak sampai di Malaysia lagi.. Ini berlaku di Thailand, harap-harap pasangan kunyit Malaysia tak ada yang bercita-cita nak bergambar macam ni dengan pasangan kunyit dorang.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s