Pablo Amirul Cuba Cetus Publisiti Dengan Gambar Bogel

1q-1

4q

2q-1

3q

Semalam kecoh Miss dengar nama pelakon Pablo Amirul yang dikenali menerusi watak Jimbo didalam filem ‘Polis Evo’, menjadi bualan hangat kerana beberapa gambar bogel seorang lelaki yang dikatakan mirip dengan wajah Pablo telah tersebar di media sosial.. Ada juga gambar bogel si Pablo ni yer..

U’olls tengok jer lah gambar bogel yang dikatakan Pablo tu, rosak mata Miss bila tengok ‘pemandangan’ tak senonoh ni.. Huhuhu.. Bila perkara ni menjadi bualan hangat, tuan empunya badan tampil bersuara.. Miss dengar Pablo mendakwa dia menjadi mangsa ‘jenayah siber’..

Pablo mengaku badan didalam gambar berkenaan adalah milik dia tetapi kononnya bahagian alat sulit tu jer telah disunting oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.. Yeke disunting Pablo?? Atau gambar tu memang original punya? Siapa lah yang ‘rajin’ sangat nak sunting gambar pelakon suam-suam kuku macam Pablo ni yer??

Selain tu Miss dengar, Pablo jugak tak akan buat laporan polis pasal gambar tak senonoh ni kerana tak nak panjangkan cerita.. Pablo menganggap perkara ni berlaku kerana kerjaya seninya semakin meningkat naik.. Ehhh! Semakin meningkat ke?? U’olls kenal ke Pablo ni?? Miss rasa filem dia yang meletup pun, citer ‘Polis Evo’ tu je..

Ataupun Pablo sengaja jer nak cari publisiti murahan dengan gambar bogel tu?? Kononnya gambar tu diedit bagai lah, padahal memang gambar bogel dia sendiri.. Yela, bila perkara macam ni menjadi kontroversi panas, orang ramai akan mula memberi perhatian kepada dia.. Betul tak?? – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s