One Forteen Teringin Nak Jadi Gay Atau Geng ‘Kunyit’??

1w

2w

Kebanyakkan lelaki zaman sekarang ni suka berbadan sado kerana ingin tampil menarik.. Lagi satu sebab yang Miss dengar tu, kononnya kerana ingin menarik perhatian golongan wanita.. Betul ke?? Hahahaa.. Trend berbadan sado ni tak kecuali jugak lah melanda golongan artis lelaki..

U’olls pun boleh nampak kan ramai artis lelaki sekarang ni memilih untuk berbadan ketak-ketak.. Salah seorang artis lelaki tu adalah ahli kumpulan Forteen, One atau nama sebenarnya Muhammad Ridzuan Sharifuddin yang aktif sadokan badannya sekarang..

Yela, Miss tengok One sebelum ni orangnya berbadan kurus.. Tak sado macam sekarang ni.. Nampaknya One dah jadi abam sado sekarang! Hahaha.. Miss tengok One pun kerap jugak lah memuat naik gambarnya di akaun Instagram setiap kali dia exercise di gym.. Gambar yang ditayangkan tu pastinya menayang body dia yang berketul-ketul tu..

Lagi satu, Miss dengar lelaki berbadan sado ni selalu dikaitkan dengan golongan gay atau ‘kunyit’.. Betul ke?? Yela, ramai yang memikirkan lelaki-lelaki sado ni kebanyakkan datang dari golongan ‘kunyit’.. Sampaikan ada netizen yang mengatakan One pun teringin nak menjadi sebahagian daripada golongan menjijikan tu.. Biar betul beb..

Inilah mentaliti sesetengah orang sekarang, memadai jer buat anggapan yang bukan-bukan macam tu.. Padahal One sadokan badan dia hanya untuk tampil menarik jer.. Miss rasa One tak hilang akal lagi agaknya nak terlibat dengan golongan menjijikan macam tu.. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s