Nur Sajat Teringin Nak Jadi Pengacara Pulak Dah!!

Siapa yang tak kenal dengan usahawan kosmetik, Nur Sajat yang semakin mencipta nama sekarang ni kan.. Miss puji Sajat kerana kejayaan beliau menjadi seorang usahawan yang berjaya, tapi Miss tak boleh terima jantan berpura-pura menjadi perempuan macam ni.. Khunsa lah sangat, padahal dilahirkan sebagai lelaki!

Sajat bukan setakat dikenali sebagai usahawan kosmetik jer, malah gaya sosial dia pun sering menarik perhatian jugak.. U’olls pun tahu kan Sajat dan anak pelakon Normah Damanhuri, Liana Rosli tu lebih kurang sama jer.. Tak habis-habis dorang berdua ni dok ‘belanja’ aksi-aksi tak senonoh di media sosial..

Mata Miss ni dah naik berbulu dok tengok perangai gila-gila keterlaluan Sajat dan Liana.. Tapi Miss tak nak lah berpanjang lebar menceritakan pasal aksi-aksi tak senonoh dorang berdua, malas dah nak cerita.. Cuma Miss tertarik dengan satu kapsyen Sajat ni.. Sajat nak jadi pengacara??

U’olls rasa sesuai ke?? Bagi Miss tak sesuai lah, sakit telinga nanti bila dengar suara jantan dalam ‘jelmaan’ wanita Sajat tu.. Hahaha.. Jadi pesan Miss, Sajat tak payah lah acah-acah nak jadi pengacara, jadi usahawan pun dah cukup.. Teruskan jer promosi produk-produk kecantikannya seperti biasa..

Bukannya apa.., takut kalau dia jadi pengacara, nanti ramai pulak yang boikot tak nak tengok televisyen.. Lagi yang Miss takut bila Sajat jadi pengacara nanti, habis orang ramai ‘muntah-muntah’ bila tengok Sajat tergedik-gedik mengacara sesuatu program di kaca televisyen.. Hahaha.. – Misshana/Utaranews

https://www.instagram.com/p/BN_y9lBAR-6/?taken-by=nursajat02

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s