Liana Rosli Semakin Hilang Akal, Buat Video Tak Senonoh Lagi!!

3a-copy

Ini apa jadah pulak dok menonggek.. Dah buang tabiat ke?? Tonggek lah selagi boleh tonggek yer.. Nak promosikan produk punya pasal, sampai sanggup melakukan aksi-aksi tak senonoh macam ni.. Apa nak jadi lah dengan anak perempuan pelakon Normah Damanhuri ni yer..

Semakin teruk Miss tengok perangai Liana Rosli.. Tak habis-habis dok buat aksi tak senonoh untuk tarik perhatian, demi melariskan produk-produk yang dijualnya.. Promosi barang macam nak ‘jual diri’.. Kalau hanya sesekali jer dok buat perangai macam ni, Miss boleh faham lagi..

Ini tidak, setiap hari ada jer Liana nak buat perangai gilanya.. Selamba dok berkemban lah, tayang goyang gerudi lah dan macam-macam lagi.. Kalau nak disenaraikan, memang banyak.. Miss pun dah tak terkira perbuatan tak senonoh yang dilakukan oleh si Liana ni.. Dah berbulu mata ni dok tengok perangai dia..

U’olls tengok jer lah video tak senonoh ni, tonggek sana sini sampai terangkat kaki ke atas.. Elok sangat lah dok buat macam tu! Video yang dimuat naik Liana di akaun Instagram tu, kononnya nak mempromosikan produk untuk ‘sakit’ orang perempuan setiap bulan..

Liana pun kononnya beriya-iya nak tunjuk demo macam mana orang perempuan dok sakit setiap bulan.. Tapi itu lah, aksinya keterlaluan dan memalukan kaum Hawa jer.. Tak perlu lah dia tayang demo atau aksi-aksi tak senonoh macam tu, promosi biasa-biasa pun orang lain boleh tahu lah apa bendanya.. Memalukan!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s