Fara Mendoza Tayang Bentuk Lekuk Di Celah Kaki!!

h

Mak aiii.. Miss ingatkan ‘amoi’ mana lah yang dok tayang peha putih ni, rupanya artis tempatan lah u’olls.. Mengancam betul! Tak ada seluar yang lebih singkat nak pakai ke Fara Mendoza oiii?? Tahu lah kulit awak tu putih gebu, tapi buruk benor lah berpakaian tak cukup kain macam tu..

U’olls kenal tak siapa Fara Mendoza ni?? Miss rasa mungkin ada yang mengenali pelakon ni dan tidak.. Alaa.. Fara boleh dikatakan pelakon suam-suam kuku jer.. Namanya dikenali pun gara-gara kontroversi yang pernah menghimpit Fara sebelum ni, di mana dia mendedahkan perbualan WeChatnya bersama Fizz Fairuz..

Kecoh masa tu bila Fara kononnya mendakwa, Fizz cuba goda dia.. Siapa yang tak tergoda kalau Fara dok tampil dengan penampilan seksi dan menggoda macam ni.. Betul tak?? Kalau dia tak layan semua tu, tak kan menjadi punya lah.. U’olls tengok jer lah gambar ni, baik punya Fara ‘belanja’ untuk peminat-peminatnya..

Berbulu mata Miss melihat ‘pemandangan’ tak indah ni.. Dah lah bahagian bawah terdedah sampai terserlah bentuk ‘tundun’ dia.. Lepas tu bahagian dada pun terdedah luas hingga nampak ‘lurah dendam’.. Sengaja lah tu nak tayang.. Tak malu betoii!

Miss tengok Fara kerap jugak shopping, tapi sayangnya ‘tak mampu’ langsung nak beli baju yang senonoh sikit untuk dipakai.. Suka benor memakai pakaian yang mengundang bahaya kepada dirinya.. Bila dikritik macam-macam, poyo lah menjawab kononnya nak menjadi diri sendiri.. Haishhh!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s