Wanita Separuh Bogel Hina Islam Dan Muat Naik Video Di Laman Sosial

1f-copy

Kelu lidah dan hilang kata-kata Miss A, bila tengok beberapa keping gambar seorang wanita separuh bogel yang dah menjadi viral di laman sosial ni.. Apa kejadahnya yang cuba ditunjukkan oleh wanita ni, memang saja nak mengundang kemarahan umat Islam ke macam mana ni..

Beberapa keping gambar seorang wanita dengan keadaan separuh bogel dah viral sebab wanita tu dilihat telah menghina agama Islam.. Wanita tersebut dilihat melakukan gaya orang sedang solat dalam keadaan bogel..

Kalau nak berbogel sekali pun lantak korang la, tapi tak payah sampai nak menghina agama Islam.. Dah la perut berlapis ada hati nak berbogel, kalau badan cantik macam model tak apa la juga.. Ini kalau Miss A jumpa memang kaki ni hinggap di muka dia.. Jenis wanita macam ni dah la tak ada harga diri, lepas tu nak mencabar keimanan orang lain pula..

Sebenarnya kejadian ini berlaku di negara seberang Indonesia.. Tak dapat di nafikan, memang banyak anak-anak muda sekarang yang berani nak menghina agama Islam.. Dah makin menjadi-jadi pula perangai biadab budak-budak muda zaman sekarang.. Korang ingat lagi tak, pasal geng-geng lelaki motor yang menghina agama Islam dengan dengan melakukan solat di atas motor??

Haa, geng-geng motor tu dah pun kena tangkap dengan pihak polis.. Tak lama lagi tunggu dan lihat sajalah, wanita ni pula yang bakal masuk lokap sebab menghina agama Islam.. Perkara berkaitan dengan agama ni jangan di buat main-main.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s