Wan Azizah Meroyan, Mohon MRT Tidak Dikenakan Tol!!

wan-azizah

Hahaha… Sejak suaminya gagal dibebaskan daripada tahanan penjara walaupun setelah rayuan dibuat… Ahli Parlimen Permatang Pauh, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail dilihat meroyan tak tentu pasal.

Punya la nak cari pasal dengan kerajaan Barisan Nasional (BN) dan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak… Isteri si peliwat ini sanggup memohon supaya tren MRT yang baru dibina oleh perdana menteri itu, agar tidak mengenakan kadar caj tol.

Haha! Gila apa naik tren MRT pun nak kena caj tol?? Meroyan agaknya si nenek kipas ni! Kalau iye pun nak menghentam kerajaan Najib… Perlu ke sampai minta benda-benda tak logik macam tu? Haishhhhh, geng peekeeyyyarrr ni dah meroyan teruk!

Kenapa ko tak mintak je laluan pejalan kaki tidak dikenakan tol?? Kalau dah nak tunjuk sangat yang kerajaan ni jahat mengikis duit rakyat… Bukan setakat naik tren MRT je kenakan tol… Tapi yang pejalan kaki pun kita kenakan tol sekali.. Hahaha.. Barulah nama kikis duit rakyat, betul tak?

Buat sekali tol untuk yang menggunakan basikal… Entah apa la yang difikirkan Wan Azizah sehingga dia sanggup merayu supaya tren MRT tidak dikenakan tol. Sejak bila orang naik Tren kena bayar tol? Atau mungkin selepas ni, kalau geng pembangkang menawan negara… Boleh jadi dorang nak bina tol untuk tren.

Idea yang bernas jugak tu bagi puak pembangkang… Boleh dorang kikis habis harta rakyat… Fuhhhh, mesti kaya raya dorang nanti. Buat Wan Azizah, bawak-bawak la mengucap… Jangan mintak benda pelik-pelik sangat!

Dah macam orang tak betul Gomez tengok.. Hahaha! Ada ke patut mintak Najib jangan kenakan tol terhadap tren MRT… Hahaha… Memang tak akan ada tol pun Wan Azizah oii!! – TiraGomez/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s