Petua Bodoh Budak WeChat Untuk Kekal Bahagia Bersama Pasangan

Budak-budak WeChat kalau nak bagi petua atau tip-tip untuk buat maksiat dengan pasangan bukan mahram, memang cukup pandai.. Bila suruh belajar, memang pemalas.. Kalau pasal bercinta tak payah di ajar, budak-budak WeChat ni dah tahu sendiri..

Sampaikan tahu semua benda pasal pasangan luar dalam, macam orang yang dah kahwin.. Korang tengok la petua untuk pasangan yang dikongsikan pasangan bercinta bukan mahram ni..

Petua dia tak perlu nak laburkan wang ringgit yang banyak untuk mencairkan hati seorang perempuan.. Korang hanya perlu buat muka buruk macam tenuk, muka tenuk itulah yang akan melahirkan rasa cinta dan sayang kepada pasangan.. Kalau korang buat selain daripada muka tenuk, memang petua ni tak akan mujarab..

Kalau korang nak terus hidup bahagia dengan pasangan bukan mahram korang tu, boleh la ikut petua haram jadah pasangan ni.. Ikatan cinta korang yang terhasil tu akan ‘sampai jahanam’ perginya.. Petua tambahan dari Miss A pulak, kalau pasangan korang dah buat muka tenuk tu, korang teruslah gigit telinga pasangan korang.. Lepas gigit telinga pasangan, tak lama lepas itu akan lahirlah seorang bayi atas dasar cinta korang.. Hahaha..

Bila dah lahir bayi tu, korang faham-faham sendiri la pasangan bukan mahram ni akan buat apa dengan bayi tu.. Dorang mesti akan buang bayi yang tak berdosa tu di merata tempat.. Sweet konon, Miss A tengok dah serupa monyet lagi dok panjat-panjat badan orang.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s