Peminat Mahu Emma Maembong Dan Aiman Hakim Ridza Bercinta

Alahaiii.. Sweet pulak tengok gambar dorang berdua ni, macam pinang dibelah dua.. Hahaha. Nama Aiman Hakim Ridza dan Emma Maembong ni boleh dikatakan agak popular dikalangan peminat seni tanah air..

Bakat Aiman dan Emma sebagai pelakon tak perlu lah dipertikaikan lagi, kedua-duanya boleh dikatakan pelakon yang berbakat.. Lagipun kedua-duanya pernah berlakon bersama dalam beberapa buah drama sebelum ni dan keserasian diantara mereka memabg dipuji ramai..

Salah satunya tu drama ‘Isteri Separuh Masa’ yang sebelum ni pernah mendapat sambutan hangat.. Tak silap Miss, Aiman dan Emma sekarang baru je selesai berlakon bersama untuk filem ‘Kimci Untuk Awak’ yang akan ditayangkan tidak lama lagi..

Miss rasa mesti ramai yang excited nak pergi menonton filem tu kan?? Miss tengok gandingan dorang ni memang ‘ngam’ la.. Dek kerana keserasian dorang ni, ada peminat sampai minta supaya Aiman dan Emma ni bercinta betul-betul tau..

Ini kalau Kamal tahu, pasti panas bontot dia! Yela, sebelum ni Kamal penah panas hati bila Emma pernah dikaitkan dengan pelakon Nazri Nazrief.. Hahaha.. Bila sebut pasal Kamal dan Emma, agaknya bila dorang nak berkahwin ek??

Sebelum ni Kamal pernah cakap yang dia mahu merisik Emma pada akhir tahun nanti.. Sekarang ni dah nak habis tahun dah pun.. Tapi Kamal masih jugak senyap.. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s