Lelaki Beronani Di Pameran Kereta Sambil Bermodalkan Model Kereta Seksi

Pameran kereta dengan model wanita seksi memang tak dapat dipisahkan.. Setiap kali ada pameran kereta saja, mesti pengunjung akan turut di sajikan dengan model wanita seksi.. Sebabkan model seksi macam ni lah, ramai pengunjung dari golongan lelaki nak tengok pameran kereta..

Selain datang ke pameran kereta untuk tengok pelbagai model kereta baru yang dikeluarkan.. Pengunjung terutamanya lelaki, boleh juga cuci-cuci mata tengok model seksi.. Sampai ada yang pergi pameran kereta sebenarnya bukan nak tengok kereta tapi nak tengok model seksi dan bergambar bersama mereka..

Normallah kalau lelaki banyak bergambar dengan model kereta yang seksi.. Tapi yang tak normalnya bila pergi pameran kereta semata-mata untuk beronani.. Yang tu tak normal beb.. Jijik betul bila sepanjang berada di pameran kereta, ada lelaki gila seks tanpa segan silu siap beronani di situ.. Kalau nak beronani pun cari la tempat tertutup sikit, ini boleh pulak beronani di depan pameran kereta dan model seksi yang ada di situ..

Di China, dah tersebar sebuah video yang menunjukkan seorang lelaki sedang beronani semasa berada di sebuah pameran kereta.. Tengah orang ramai-ramai nak tengok pameran kereta, lelaki ni boleh pula beronani tepi pentas pameran.. Gila batul!!

Sambil duduk mencangkung lelaki tu tutup bahagian depannya dengan jaket dan mulakan aktiviti onani tu sambil tengok model-model kereta yang seksi didepan mata..

Memang berani betul lelaki ni cari tempat untuk beronani.. Terus masuk ke pameran kereta untuk tengok model-model seksi dan beronani berdekatan model-model seksi tu.. Benda-benda pelik macam ni memang selalu terjadi di China.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s