Inilah Sebab Sebenar Kenapa Perempuan Suka Buat Benda Bodoh Bila Bercinta

Punya lama Miss A fikir sebab dan punca sebenar bila perempuan sanggup bunuh diri atau toreh tangan untuk kekasih, akhirnya persoalan Miss A sudah terjawab.. Benda macam ni kena tanya tuan badan sendiri untuk tahu punca sebenar dorang buat benda bodoh macam tu..

Seorang perempuan ni dah bagi tahu satu dunia sebab perempuan yang sanggup bunuh diri dan toreh tangan bukan kerana perempuan tu bodoh tapi kerana perempuan tu takut kehilangan orang yang dia sayang.. Sedih betul Miss A dengan ‘kesawitan’ pasangan ni.. Habis keluar hingus Miss A..

Malah, mungkin perempuan yang sanggup hilang dara untuk pasangan pun bukan sebab perempuan tu suka gadai asam keping.. Tapi sebab perempuan tu betul-betul cintakan pasangan dorang..

Demi pasangan, perempuan sanggup serah asam keping.. Demi pasangan perempuan sanggup mati.. Semua benda yang perempuan tu buat, semua sebab ‘sayangkan’ teman lelaki..

Kalau nak tunjuk cinta sejati sangat pada teman lelaki tu, Miss A rasa perempuan patut toreh asam keping tu sekali.. Baru la ‘rare’.. Setakat toreh tangan, apalah sangat kan..

Kencing pun masih bercabang, ada hati nak sembang pasal cinta sejati konon.. Baru je kenal dunia, dah sanggup mati untuk lelaki.. Kepala bana betul budak-budak WeChat sekarang ni, macam-macam hal.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s