Eyka Farhana Beraksi ‘Seksi’ Untuk Dapat Komen Lucah Dari Peminat

1a-copy

Amboii.. Baik punya ‘belanja’ yer! Pelakon yang dikenali menerusi watak Nadia dalam drama Juvana, Eyka Farhana bukan lah wajah baru yang menghiasi industri seni.. Pelakon kecik molek ni mula bergiat aktif dalam bidang lakonan sejak tahun 2011 lagi.. Dah banyak drama dan beberapa buah filem yang dilakonkan oleh Eyka..

Tapi Miss bukannya nak berpanjang lebar nak menceritakan pasal perkembangan karier Eyka sebagai pelakon pun.. Lagipun Miss tengok bakat Eyka sebagai pelakon memang boleh tahan jugak lah.. Tak ada lah kaku macam pelakon Uqasha Senrose yang bajet bagus jer bila berlakon tu.. Hahaha..

Cer u’olls tengok gambar Eyka yang baru dimuat naik di akaun Instagramnya ni, mengancam dan seksi betul kan?? Eyka kononnya nak tayang kasut yang dipakainya tu, tapi Miss tengok ‘benda’ lain yang terserlah ditayangkan dari kasut dia tu.. Siapa yang tak nampak tu, lebih baik pergi periksa mata u’olls betul-betul yer..

Boleh tahan seksi jugak Eyka ni yek.. Opps! Lupa pulak Miss, Eyka memang seksi pun u’olls.. Sebelum ni Eyka pernah menarik perhatian ramai kerana berpakaian seksi ketika bercuti di atas kapal bersama kawan-kawannya.. Dah lah pakai seluar pendek, lepas tu dengan baju jarang sampai nampak pakaian dalam..

Sama lah dengan gambar ni, nak tunjuk kasut lah sangat.. Padahal nak tayang benda lain.. Baik punya bontot dan bahagian ‘tundun’ dia ditayangkan untuk tatapan orang lain.. Kalau ‘belanja’ ‘pemandangan’ baik tak apa lah jugak.. Ini tidak, berbulu mata ni tengok gambar macam ni.. Memalukan jer!

Miss tengok banyak komen-komen gatal ‘membanjiri’ di ruangan komen gambar Eyka, tapi siapa yang mendorong dorang komen macam tu yer?? Siapa lagi kalau bukan tuan empunya gambar lah yang mendorong orang lain komen yang tak senonoh kan!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s