Awek WeChat Ni Tak Mahu ‘Hisap’ Lelaki Yang Berbulu!!

2f-copy

Memang normal lah bila manusia di lahirkan memiliki bulu-bulu di tubuh badan.. Tapi, ada sesetengah lelaki yang mempunyai bulu lebat.. Dan ada juga sesetengah lelaki yang berbulu nipis.. Kalau lelaki yang dilahirkan tanpa ada sehelai bulu di badan tu, bagi Miss A memang tak normal la.. Boleh jadi lelaki yang tak berbulu tu berpenyakit.. Tapi yang peliknya, masih ada lagi perempuan yang mahukan teman lelaki yang tak berbulu.. Ada ke lelaki yang tak berbulu langsung ni??

Kalau korang rasa diri tu tak ada bulu langsung, bolehlah cari minah ni untuk dijadikan sebagai kekasih.. Minah WeChat ni dah muat naik status yang mengatakan dia tak ‘hisap’ lelaki yang berbulu, sebab minah ni rasa lelaki yang ada bulu tu menggelikan.. Amboi, anak dara sekarang ni macam gampang betul, dah pandai nak sembang pasal hisap-hisap..

Nampak sangat minah WeChat ni dah pernah hisap lelaki yang ada bulu lebat sebelum ni.. Itu yang jadi trauma sampai dah tak mahu lelaki yang berbulu.. Hahaha.. Waktu tengah bercinta hisap lelaki ada bulu lebat pun tak kisah, bila dah putus cinta.. Mulalah nak rasa geli.. Phuii..

Tengah bercinta semua manis, bila dah putus cinta.., yang berbulu pun geli.. Tengok pun rasanya dah tahu minah ni ada banyak pengalaman, mesti dah banyak lelaki berbulu yang pernah dihisap olehnya.. Mungkin minah ni nak ubah selera pulak kot.. Miss A tengok, minah sekarang ni tak malu langsung nak sembang pasal hisap-hisap di laman sosial..

Sayangnya kalau ada lelaki yang dapat bini muka cantik macam ni tapi dah banyak kali dok hisap yang lelaki lain punya.. Tak payah la cari bini cantik macam ni kalau dah ditebuk lubang.. Lebih baik ambik muka tak cantik tapi masih ada dara.. Perempuan ni kalau muka cantik, tak semestinya bijak dan baik.. Kadang-kadang bodoh dia tu tak padan dengan muka.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s