Ifa Raziah Bikin Hati Lelaki Tak Keruan Dengan Video ‘Gelekan Maut’

Adoyaii.. Buruk benor lah tengok orang yang dah berusia bergelek tak sedar diri macam ni! Semakin meningkat usia, semakin menjadi-jadi pulak perangai buruk yang ditayangkan.. Siapa yang tak kenal dengan pelakon dan penyanyi, Ifa Raziah ni kan.. Miss tengok, Ifa ni memang suka tampil dengan berpakaian ketat dan seksi.. Tak padan dengan umur langsung..

Selepas memenangi tempat kelima didalam program realiti Gegar Vaganza musim pertama, Miss tengok semakin murah pulak rezeki Ifa sekarang ni yer.. Siap dah buat album lagi sekarang.. Lepas tu sibuk terkejar sana sini bila Ifa terpilih menjadi juri untuk sebuah program realiti di Indonesia..

Itu pun sebelum ni Ifa pernah menarik perhatian ramai dengan memuat naik status meluahkan perasaan sedihnya, bila kedatangan Ifa di sana disambut dingin kerana mendakwa ada pihak memburukkannya.. Tapi Ifa tak sebut lah siapa individu yang memburuk-burukkannya tu..

Tapi Miss tak nak lah berpanjang lebar menceritakan perkara tu lagi, dah berlalu kan.. Cuma Miss tertarik dengan satu video baru yang dimuat naik Ifa di akaun Instagram dia ni.. U’olls tengok jer lah video goyang gerudi Ifa ni, bukan main lagi Ifa bergelek.. Dah lah baju yang dipakai Ifa ketat dan sendat nak mampos..

Lepas tu elok sangat lah, dok bergoyang dan menayang ‘bumper’ mantop dia tu untuk tatapan peminat.. Berbulu mata ni tengok.. Haishhh! Ini nasib baik lah Ifa buat persembahan di Indonesia, kalau di Malaysia dah lama kena kritik dengan netizen.. Yela, bergelek tak ingat dunia.. Buruk nak mampos!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s