Fattah Amin Jumpa Keluarga Neelofa Untuk Minta Restu ‘Bersama’

Alaahaii.. Ada-ada saja lah cerita pasal pasangan ‘merpati dua sejoli’ yang popular menerusi drama ‘Suri Hati Mr.Pilot’ ni yer.. Tak habis-habis Fattah Amin dan Neelofa nak tarik perhatian peminat.. Terbaru, Miss dengar Fattah dikatakan telah pergi berjumpa dengan keluarga Neelofa..

Amboii.. Dah ada perancangan nak kahwin ke pasangan ni u’olls?? Baru-baru ni bukan main Fattah mengeluarkan kenyataan, katanya belum bersedia nak berkahwin.. Kononnya nak tumpukan perhatian kepada lakonan dan perniagaan.. Ni apa cer pulak cik Fattah oii??

Miss dengar Fattah mengaku dah bertemu dengan keluarga Neelofa, kononnya untuk meminta ‘restu’ agar dia dan Neelofa boleh ‘berkawan rapat’.. Amboiii.. Minta restu nak kawan rapat atau nak kahwin ni?? Hahhaha.. Semacam betul lah Fattah dan Neelofa ni yer..

Lepas ni kalau u’olls dengar pasangan ni nak kahwin, jangan terkejut pulak tau.. Miss tengok daripada gaya dorang ni, macam tak lama lagi je ni.. Kalau pasangan ni menjadi sampai ke jinjang pelamin, pasti peminat #lofattah akan seronok gila..

Lagipun tak silap Miss, baru-baru ni ketika Neelofa hadir di Anugerah Melodi TV3, Neelofa ada mengeluarkan kenyataan yang dia dah bersedia untuk menamatkan zaman bujang.. Neelofa dah bagi ‘hint’ nak kahwin, Fattah tunggu apa lagi?? Cepat-cepat lah halalkan hubungan korang berdua!! Nak tungu apa lagi?? – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s