Park Bo Gum Menjadi Pujaan Kerana Bakat Dan Sifat Peribadinya

Aktor serba boleh ini menjadi pujaan atas pelbagai sebab. Di skrin, dia sangat cemerlang menjayakan setiap wataknya dan dari segi itu, kredibiliti Park Bo Gum tidak mampu disangkal lagi.

Sukar untuk menafikan kehadiran bintang utama siri Reply 1988 berusia 23 tahun ini dalam industri hiburan di peringkat antarabangsa.

Bahkan, dalam kalangan selebriti Korea Selatan, namanya sentiasa menjadi sebutan disebabkan bakat serta keperibadiannya itu.

Apa yang pasti, keikhlasannya terserlah sebagai anak seni. Dia bukan mahu meraih populariti semata-mata.

“Apabila saya memilih jalan ini, saya sudah memasang niat untuk melakukan sebaiknya dan menghadapi apa juga cabaran yang diberikan. Bukan mudah kerana nampaknya terlalu banyak perlu saya perbaiki pada diri meskipun sudah pada tahap ini.

“Saya tidak pernah menyangka akan dikenali sebegini dan mengumpul pengikut tersendiri. Disebabkan peminat juga saya berasa tanggungjawab semakin besar untuk sentiasa memberikan hasil kerja terbaik dalam segalanya,” katanya yang turut popular menerusi siri Hello Monster dan Love In The Moonlight.

Leave a Reply

