Budak WeChat Sekarang Rasa Hebat Bila Muat Naik Status Lucah Di Laman Sosial

Kalau dulu budak-budak WeChat, terkenal sebab selalu muat naik status bahasa Inggeris yang salah.. Tapi tu dulu, sekarang ni Miss A tengok budak-budak WeChat dah maju.. Dorang lebih gemar untuk muat naik status lucah di akaun WeChat dorang.. Mungkin dengan status lucah tu, buatkan diri dorang rasa hebat kot..

Siapa yang tulis status yang paling lucah, awek tu la yang paling ‘hot’.. ‘Hot’ kat dunia nak buat apa dik?? Korang tak fikir ‘hot’ kat neraka nanti macam mana panasnya.. Baru terpercik minyak masak pun korang dah menjerit, inikan pulak kalau panas api neraka nanti..

Budak WeChat ni fikir dorang akan nampak hebat ke, bila guna bahasa tetek besar, pepek temban dan bontot besar?? Sebenarnya apa yang minah ni sebut tu, tak ada pun kat diri dia.. Sebab tu dia minta lelaki pilih perempuan mengikut hati yang ‘tiptop’.. Betul tak??

Dah sedar aset tu tak ‘tiptop’, tak perlulah nak bagi tahu seantero dunia yang aset awak tu tak tembam bagai.. Diam-diam sudahlah.. Kecik-kecik dah sibuk nak sembang lucah, bulu pahat pun baru nak tumbuh ada hati nak sembang kencang..

Perempuan yang macam ni, Miss A rasa kalau bawa jumpa bakal mak mertua.. Mesti kenal ‘reject’.. Dah tu lepas kahwin nanti, bila bergaduh dengan suami ja habis mulut keluar perkataan lucah.. Simpati Miss A pada suami-suami yang akan dapat bini macam ni nanti.. Silap-silap bila ada anak, anak pun ikut perangai buruk yang macam ni.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s