Adakah Ini Model Majalah Playboy Versi Malaysia Yang Pertama??

Apa kejadahnya ambil gambar ghairah macam ni? Budak ni buat photoshoot untuk majalah Playboy Malaysia ka?? Teruknya anak dara sekarang ni, punya nak popular sampai sanggup hilang maruah diri.. Murah betul maruah diri anak dara sekarang ni kan, bagi duit sikit.. Dah berani tayang aurat..

Korang tengok la gambar minah ni, sanggup ambil gambar separuh bogel sebab nak popular.. Gambar akaun Facebook bertudung litup, bila pergi ‘photoshoot’ terus hilang tudung yang dipakai.. Apa motif pakai tudung kalau aurat tak reti nak jaga, pergi photoshoot buka tudung.. Balik rumah pakai tudung? Mak bapa ingat anak dara ni dah cukup baik, tapi belakang mak bapa perangai anak dara sendiri dah serupa pelacur..

Kalau betul nak tayang tetek, bogel je terus.. Tak payah la ambil gambar setakat nak tayang lurah tetek macam tu.. Memang tak lama lagi korang semua jangan terkejut la kalau tengok kat Malaysia pun ada majalah Playboy..

Model-model untuk majalah Playboy ni terdiri dari anak dara Melayu.. Anak dara Melayu ni kan jenis gila glamour.. Janji dapat pulangan modal yang tinggi, apa ada hal jual badan.. Teman lelaki minta asam keping pun anak dara bagi free ja, inikan pula di bayar duit untuk jadi model lucah.. Mesti ramai anak dara sanggup buat sebab nak popular dan duit?

Ada juga juru gambar bahlol yang nak ambil gambar model macam ni ek?? Korang ni buat bisnes ambil gambar ghairah pelanggan ke nak majukan bisnes korang?

Mula-mula ambil gambar tayang lurah.. Lama-lama ambil gambar tengah berbogel pula.. Biasalah anak dara sekarang ni cara hidup dah macam orang barat.. Bergambar bogel tu bagi dorang dah biada sangat.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s