Bayi Maut Selepas Terkena Renjatan Elektrik Telefon Bimbit Yang Di Cas

Tak faham betul dengan ibu bapa yang tak reti nak jaga anak sendiri dengan elok ni.. Waktu nak dapat anak tak sabar sungguh nak ada anak, tapi bila dah ada anak.. Nak besarkan anak pun tak reti.. Apa kejadahnya bagi anak-anak kecik dok main telefon yang masih lagi di caj?

Otak mana otak? Kalau nak bunuh diri sendiri tu tak apa.. Ini bayi tak berdosa yang terpaksa menanggung sakit disebabkan mempunyai mak bapa bodoh macam ni.. Kalau nak bagi anak main telefon bimbit saja tak apa la jugak.. Ini dah kenapa biarkan anak main telefon bimbit yang tengah di caj?? Sah-sah la telefon bimbit tu ada aliran elektrik.. Tak kan la yang tu pun mak bapa dia tak boleh nak fikir..

Meh sini Miss A nak bagi mak bapa bayi ni pulak kena renjatan elektrik, bagi rasa tengok sakit ke tak sakit bila kena.. Di Kazakhstan, seorang bayi perempuan telah disahkan mati sebab terkena renjatan elektrik bila mak bapanya tinggalkan bayi tu bermain dengan telefon bimbit yang tengah di caj..

Gambar beberapa anggota badan bayi yang dah hangus terkena renjatan elektrik, dah pun viral di laman sosial.. Seorang jururawat dah kongsikan gambar tu sebagai peringatan kepada ibu bapa lain, agar tak buat benda yang sama kat anak-anak kecik dorang..

Dua-dua dah besar panjang, dan boleh fikir yang mana baik yang mana buruk.. Takkan mak bapa bayi ni tak tahu bahaya bila biarkan anak dorang bermain dengan wayar elektrik..

Sebabkan tak nak anak –anak kecil ganggu, dorang sanggup bagi anak-anak main dengan telefon bimbit yang tengah dicaj.. Selalunya budak-budak kecik ni bila di bagi telefon bimbit, memang dorang akan duduk diam..

Sebabkan kecuaian mak bapa, anak-anak dah hilang nyawa.. Benda-benda berkaitan dengan elektrik ni jangan di buat main-main wei.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s