Perempuan Ni Cakap Lelaki Miskin Muka Macam Babi

Pergh!! Mulut macam puaka betul minah sorang ni.. Dah muka pun tak boleh blah, ada hati nak kutuk dan hina orang.. Miss A tumpang simpati la pada mana-mana lelaki yang jadi suami minah ni, sebab dorang akan dapat isteri yang gila harta..

Minah sorang ni tengah mencari pasangan, tapi dia memilih nak cari lelaki yang kaya ja.. Kalau ada lelaki yang miskin nak mengorat, minah ni suruh pergi jauh-jauh.. Sebabnya minah ni rasa lelaki miskin muka macam babi..

Siapa ajar minah ni kalau lelaki miskin muka macam babi?? Miss A tengok muka minah ni yang macam babi.. Lelaki kaya yang hensem pun, belum tentu nak dengan minah yang macam ni.. Suka hati je nak hina orang lain, walaupun miskin tapi dorang masih lagi mencari rezeki yang halal..

Kalau dapat lelaki kaya pun belum tentu sumber rezeki dorang tu dari sumber yang halal.. Sanggup ke nak hidup kaya raya dengan bagi anak-anak makan duit dari sumber yang haram..

Kalau dapat bini macam ni memang tak guna, dah la muka buruk.. Perangai pun buruk.. Nanti dapat anak pulak tak senonoh ikut perangai ibu yang melahirkan, bodoh tu turun kat keturunan pulak..

Selalunya minah macam ni mulut macam puaka sebab kat rumah tak ada cermin yang cukup besar.. Kalau ada cermin kat rumah, minah ni mesti dah sedar diri sebab hari-hari dok cermin diri.. Minah macam ni memang tak layak pun nak hidup kaya raya.. Silap-silap lelaki yang dihina tu la yang bakal jadi suami dia.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s