Isu Enggan Angkat Beg : Fathia Latiff Upah Orang Untuk ‘Back Up’ Dirinya??

Selagi tuan empunya badan sendiri belum tampil menjelaskan perkara sebenar, selagi tu isu viralkan muka pramugari yang dikatakan enggan mengangkat begnya masih menjadi bualan hangat.. Baru-baru ini kecoh bila pelakon Fathia Latiff didesak memohon maaf secara terbuka kerana perkara ni..

Terbaru, ada seorang wanita yang dikenali sebagai Marliyana MK pulak tampil menjelaskan situasi sebenar.. Ehh! Orang lain pulak yang tolong jelaskan yer!

Tuan empunya badan yang mencetuskan kontroversi ni masih berdiam diri.. Haishh! U’olls baca jer lah cerita panjang lebar yang ditulis oleh Marliyana di akaun Facebooknya tu.. Walaupun cerita sebenar sudah dijelaskan, tapi Miss harap Fathia tampil lah bersuara dan menjelaskan perkara tu sendiri dengan lebih terperinci..

Yela, kalau Fathia masih nak berdiam diri macam ni.. Sampai ke sudah lah orang ramai akan mengkritik dan menganggapnya berada di pihak yang salah.. Bila Fathia menjelaskannya sendiri, tak kisah lah orang lain nak terima penjelasannya ataupun tidak.. Terpulang lah pada pendapat masing-masing..

Sekurang-kurangnya Fathia dah menjelaskan isu panas tu sendiri.. Bukannya berterusan mendiamkan diri! Kalau berdiam diri jer, tak akan dapat menyelesaikan masalah.. Kalau Fathia masih berdegil, hadam lah segala kritikan yang dilontarkan terhadap diri dia yer!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s