Trend Lukisan Gambar Zakar Di Mata Kini Menjadi Viral

Gila!! Itu saja perkataan yang boleh menggambarkan keadaan dunia yang dah semakin menggila.. Korang ingat lagi tak sebelum ni pasal viral selfie bogel menggunakan satu jari?? Dah menjadi ikutan seluruh dunia untuk ambil gambar selfie secara bogel dan tutup alat sulit dengan satu jari..

Trend tersebut masih lagi menjadi ikutan anak muda sekarang.. Belum reda trend satu jari tersebut, kini datang trend baru pulak.. Trend tersebut dikenali sebagai solekan mata ‘dick liner’, kalau dalam bahasa Melayu ‘ukiran zakar’..

Kat laman sosial sekarang, lukisan zakar ni memang tengah trending.. Korang semua dengar macam pelik kan? Ada ka orang nak buat lukisan zakar kat mata?? Tapi, benda macam ni dah pun jadi ikutan ramai, banyak dah wanita mula muat naik gambar lukisan zakar lelaki kat mata dorang.. Setiap gambar zakar yang dilukis oleh wanita kat mata dorang tu dah dijadikan inspirasi wanita lain untuk mulakan trend memalukan tu di seluruh dunia..

Harap-harap trend macam ni tak sampai kat Malaysia.. Kalau ada anak dara Melayu yang dok ikut trend macam ni, memang patut kena tendang beramai-ramai.. Apa motif lukis zakar kat mata? Wanita sekarang ni memang dah tak ada rasa malu, sampaikan zakar lelaki pun boleh dijadikan modal untuk di lukis kat mata..

Wanita yang dok lukis gambar zakar kat mata ni nampak macam dah sangap sangat dengan zakar tu, sampaikan nak lukis kat mata.. Hidup ni bukan pasal zakar tu ja, bila wanita terlalu taksub itu yang terlebih kreatif nak lukis gambar zakar kat mata.. Gambar kemaluan wanita tak nak lukis pulak.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s