Rita Rudaini Contoh Ibu Tunggal Terbaik Malaysia

Nama pelakon Rita Rudaini, bukan lah satu nama asing lagi dalam industri seni.. Walaupun dah lama dalam industri seni, Miss tengok pelakon cantik ni tetap mendapat perhatian dan semakin laris.. Wajahnya sering menghiasi adrama-drama yang ditayangkan di kaca televisyen..

Tak silap Miss, drama terbaru Tak Beli Tak Cinta lakonan Rita baru jer melabuhkan tirai.. Tapi Miss bukannya nak menceritakan pasal kerjaya Rita sebagai anak seni pun, itu memang dah diketahui ramai.. U’olls pun tahu kan Rita merupakan seorang ibu tunggal..

Baru-baru ni Rita ada memuat naik gambar keputusan akademik anak sulungnya, Airit Rayyan Rizqin di akaun Instagram, Miss tengok boleh tahan pandai jugak anak Rita ni.. Gambar tu telah menarik perhatian ramai dan ruang komen di Instagram Rita telah ‘dihujani’ dengan lambakan ucapan taniah buat Rayyan..

Bukan setakat Rayyan jer yang mendapat pujian, malah Rita jugak mendapat pujian kerana cekal mendidik dan membesarkan anak-anaknya seorang sendiri.. Sekaligus ada jugak yang menggelarkan Rita sebagai contoh ibu tunggal terbaik diluar sana..

Bagi Miss, Rita memang layak dapat gelaran tul bila tengok dia betul-betul berusaha mendidik anak-anaknya seorang diri.. Miss harap anak-anak Rita akan teruskan membanggakan ibu dorang dan Miss harap Rita dapat jodoh baru yang terbaik.. Tak kan nak membujang jer! Hihihi.. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s