Suami Potong Zakar Sendiri Selepas Isteri ‘Tak Mahu’ Lakukan Hubungan Seks

3f-copy

Apa la yang di fikirkan dalam otak waktu nak ambil tindakan bodoh macam ni.. Banyak lagi benda lain yang lebih elok, kenapa alat sulit jugak yang nak dipotong?? Korang nak tahu, seorang suami yang dikenali sebagai Uttar Pradesh dah ambil tindakan bodoh untuk memotong alat sulit sendiri selepas hilang sabar dengan isteri..

Isterinya Manjhri Devi dah tolak ajakan suami untuk buat seks.. Balik malam-malam tengah mabuk, Uttar ajak isteri buat seks.. Tapi, isterinya dah tolak ajakan tu.. Mahunya isteri tak tolak ajakkan suaminya itu, dah balik dalam keadaan mabuk mana isteri tak marah..

Manjhri dedahkan, dia geram dengan suaminya sebab selalu balik lewat malam sambil mabuk-mabuk.. Bukan saja mabuk, Uttar juga selalu tak dengar cakap dan tak jaga Manjhri dan anak-anak dengan elok..

Kalau betul Manjhri selalu dok tolak untuk melakukan seks dengan Uttar.. Takkan Manjhri dah boleh melahirkan tiga orang anak.. Sebabkan dah potong alat sulitnya tu sewaktu mabuk, Manjhri terpaksa panggil doktor ke rumahnya segera untuk menjahit semula alat sulit si suami..

Dah kahwin hampir 18 tahun pun masih dok rasa isteri tak layan nafsu seks dia lagi.. Uttar ni lelaki gila seks kot, sampai isteri sendiri pun tak mampu nak layan nafsu dia tu.. Hahaha.. Sampai sekarang Uttar masih salahkan isterinya yang menjadi punca dia memotong alat sulitnya sendiri.. Sama ada alat sulit Uttar dapat diselamatkan atau tak, masih tak didedahkan lagi.. Kalau tak dapat sambung balik alat sulit tu.. Padan muka dia, nak sangat kerat kan..

Haa, rasakan dah tak mampu nak buat seks dengan isteri sendiri.. Bergaduh dengan isteri sebab tak layan nafsu seks tu pun, sampai nak potong alat sulit.. Bila dah sakit macam ni, isteri juga yang nak kena jaga.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s