Nur Sajat Tayang Gambar Separuh Bogel Di Luar Negara Untuk Peminat

2a-copy

Amboiii.. Nampak sangat nak menunjuk bahagian ‘aset’ mantop dia tu untuk tatapan orang ramai.. Siapa lah yang tak kenal dengan usahawan yang semakin mencipta nama dan dikenali ramai, Nur Sajat ni kan.. Nama Sajat bukan lah satu nama yang asing lagi dikalangan rakyat Malaysia..

Walaupun ramai yang percaya Sajat seorang lelaki, tapi tuan empunya badannya masih percaya dia seorang ‘perempuan’.. Kononnya mengaku dan menegaskan yang dia seorang ‘khunsa’ u’olls.. Apa-apa jer lah Sajat, tak kisah lah dia nak jadi jantan atau perempuan sekali pun.. Terpulang lah!

U’olls tengok gambar menggiurkan yang baru dimuat naik Sajat di akaun Instagram ni, bukan main seksi lagi.. Miss tengok Sajat sengaja jer mendedahkan bahagian ‘buah ranumnya’ tu untuk menjadi tatapan orang lain.. Selamba jer kan Sajat pakai ‘sport bra’ macam tu jer..

Kalau u’olls nak tahu gambar ni diambil ketika Sajat berada di Melbourne, tak hairan lah Sajat berani tampil ‘berbogel’ di khalayak ramai.. Kalau pakai macam ni kat Malaysia, taubat kena kritik dengan netizen.. Tapi kalau nak dibandingkan dengan cara pakaiannya di Malaysia dan di Melbourne, Miss tengok sama jer.. Tak ada beza pun..

Sentiasa nak tampil seksi, nak tunjuk sangat tubuh badan yang menggiurkan dan seksi tu.. Sajat bukannya tahu malu pun! Kalau Malaysia membenarkan orang berbogel sesuka hati, Miss rasa Sajat lah orang yang akan kerap memuat naik gambar bogel.. Betul tak?? – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s