Lelaki Gila Seks Kantoi Dok Melancap Di Mcdonald

Banyak lagi tempat yang lebih tertutup untuk buat aktiviti menjijikkan ni, tapi nak juga buat kat tempat terbuka.. Seorang lelaki dengan berani dah melancap kat kawasan terbuka di sebuah restoran makanan segera McDonald, di Pulau Pinang.. Walaupun tahu aksi melancapnya telah di rakam, lelaki tu buat muka selamber ja macam tak ada apa yang berlaku..

Seorang pengguna akaun Facebook dah muat naik video rakaman aksi seorang lelaki dok melancap dan sempat menangkap gambar cebisan ‘air mani’ yang ditingalkan lelaki tu di atas lantai restoran tersebut..

Wanita tu mula merakam aksi lelaki gila seks ni bila tengok lelaki tu dok memandangnya dan mula memegang alat sulitnya.. Mungkin pandang wanita ni sebab nak bayangkan sesuatu, lelaki ni kalau dah sangap sangat memang macam-macam benda pelik sanggup di buat oleh mereka..

Wanita tersebut turut mendedahkan yang lelaki gila seks ni memang selalu berada di restoran makanan segera tersebut.. Memang lelaki tu datang restoran semata-semata nak melancap ka apa.. Miss A nak pesan kepada kaum wanita, anda perlu berhati-hati.. Lelaki gila seks sekarang ni memang semakin banyak..

Nasib baik wanita ni tak diserang oleh lelaki gila seks tu, lelaki tu sekadar tengok dan melancap je.. Selesai buat kerja terkutuk tersebut, lelaki tu terus beredar dan tinggalkan sisa air mani di lantai restoran makanan segera tersebut..

Miss A tak boleh bayangkan orang yang akan duduk kat tempat lelaki tu.. Miss A harap pekerja restoran makanan segera terbabit dapat buat sesuatu mengenai hal ini.. Jangan sampai nanti jadi kes sudah la.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s