Hujah ‘Rasional’ Budak Raver Kepada Netizen Yang Selalu Kutuk Tarian Raver

1f-copy

Fuhh!! Terus meremang bulu roma Miss A bila baca status budak Raver ni, takutnya kena amaran dengan budak Raver.. Kononnya budak Raver ni marah sebab golongan mereka ni selalu dimaki netizen.. Iyerlah, takkan budak Raver ni nak suruh netizen puji bila korang dok buat tarian sotong tu??

Korang tu belajar pun tak habis lagi, sibuk nak menari tarian sotong.. Budak Raver ni sifatkan korang semua yang selalu dok hentam budak-budak Raver ni sebenarnya tak ada hujah yang rasional untuk halang budaya ‘Suci’ Raver ni..

Kepala bana betul budak Raver ni, tarian Raver di anggap satu budaya yang suci?? Menari terkinja-kinja macam orang separuh gila boleh dianggap suci?? Agama Islam yang memang dah suci tu, korang tak nak pulak ikut..

Bila ditegur oleh netizen, mulalah nak kaitkan dengan ilmu agama.. Korang tu budak-budak lagi, tak payah la nak berdebat dengan orang dewasa.. Orang kritik dan halang tu ada sebabnya, bukan suka-suka.. Bila korang dah besar nanti, korang tengoklah video menari korang tu balik.. Lepas tu mungkin korang akan paham dan mengerti betapa bodohnya korang…

Miss A tengok budak-budak Raver sekarang pun, dah macam polis beb!! Siap ada nombor badan lagi.. Hahaha.. Budak Raver dari Perak ni minta semua ahli Raver untuk mendiamkan diri dari melayan salakan haters..

Macam-macam hal betul la budak-budak sekarang ni.. Ditegur salah tak ditegur salah, bila dah budak kecik rasa diri tu dah matang sangat.. Inilah jadinya, sampai tak boleh nak terima teguran langsung.. Budaya barat tu juga yang nak di puja dan diagung-agungkan sangat.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s