Anak Anjing Disiram Air Panas Kerana ‘Makan’ Telefon Bimbit Tuannya

Manusia yang tak ada hati perut macam ni, memang lebih hina dari binatang.. Walaupun di kurniakan otak untuk berfikir tapi ada juga sesetengah manusia yang tak gunakan otak untuk berfikir secara waras.. Manusia yang macam tu lebih suka buat sesuatu keputusan didalam keadaan marah..

Nasib malang telah menimpa seekor anak anjing yang bernama Tuffy, apabila tuannya telah mencurahkan air panas ke seluruh badan anak anjing tersebut..

Korang nak tahu tak kenapa tuan Tuffy sanggup buat begitu kepadanya.. Ini kerana Tuffy telah mengunyah telefon bimbit tuannya.. Binatang ni mana ada akal.. Dia mana tahu yang telefon bimbit tu bukan makanan..

Korang bayangkan kesakitan yang perlu di tanggung anjing kecik ni.. Tak cukup dengan tu, Tuffy turut dicampak dari tingkat empat balkoni rumah tuannya.. Tuffy berusia 6 minggu semasa didera oleh tuannya itu..

Nasib Tuffy baik sebab dah dijumpai oleh Yan Yingying yang lalu lalang kat situ dan telah membawa Tuffy ke klinik veterinar untuk dapatkan rawatan susulan.. Yan dah biayai keseluruhan kos rawatan anak anjing tersebut.. Teruk gila keadaan dan rupa Tuffy lepas kena curah dengan air panas tu..

Selama beberapa bulan mendapatkan rawatan, akhirnya Tuffy dah pun kembali pulih.. Tapi, bulu-bulu pada badan Tuffy dah tak boleh tumbuh macam bulu anjing biasa.. Kalau jumpa bekas tuan Tuffy ni, Miss A tak tahu la apa yang Miss A akan buat dekat dia.. – MissA/UtaraNews

https://youtu.be/wB-Eox1ggCo

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s