Zulin Aziz ‘Belai’ Kehidupan Ahya Rosli Dengan Kemewahan??

2a-copy

Sejak akhir-akhir ni semakin hangat pulak nama pelakon dan penyampai radio, Zulin Aziz diperkatakan peminat.. Pelakon serba boleh ni sering dihimpit dengan kontroversi bercinta dengan penyanyi dan pelakon, Ariz Lufias atau lebih dikenali sebagai Ariz Forteen..

Tapi kali ni Miss tak nak menceritakan pasal Zulin dan Ariz, dah bosan dengan cerita dorang berdua.. Cuma baru-baru ni Miss dengar, Zulin menjadi bualan hangat bila dikatakan menaja kehidupan Ahya Rosli dengan barangan mewah..

Amboii.. Banyaknya duit Zulin dok beli barangan mewah kat Ahya yer.. Tapi betul ke dakwaan tersebut?? U’olls pun tahu kan, sejak kebekangan ni Zulin dan Ahya kerap dilihat bersama.. Di mana ada Zulin, di situ ada Ahya.. Baru-baru ni pun pasangan tu pergi menonton konsert akhir Gegar Vaganza musim ketiga bersama..

Bila perkara ni menjadi bualan hangat, tuan empunya badan tampil bersuara.. Zulin tampil menafikan dakwaan yang dilemparkan terhadapnya, yang dikatakan sering menghadiahkan Ahya dengan pelbagai barangan mewah dan taja Ahya untuk pergi bercuti menggunakan duit Zulin..

Yeke Zulin tak buat macam tu?? Atau Zulin hanya cuba nak ‘cover line’ jer?? Yela, tak manis lah dipandang bila perempuan dok menghabiskan duit kat lelaki jer kan.. Mana lah tahu Zulin malu nak mengaku.. Lagipun dorang kan rapat bagai pasangan kekasih!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s