Minah WeChat Kongsi Gambar Tengah ‘Bercium Mulut’ Di Laman Sosial

Tengah bercinta semuanya manis, pijak semut pun tak mati.. Semua benda indah, sampaikan dara pun sanggup di serah kepada teman lelaki bila di pujuk dan dirayu.. Senangnya nak dapatkan dara seorang perempuan sekarang ni.. Bila dah putus, baru rasa menyesal sebab dah serah dara kat lelaki..

Korang tengok la pasangan ni, punya senang nak dapatkan dara seorang perempuan.. Minah ni dah kongsikan beberapa tip untuk kekalkan hubungan yang terjalin dengan lebih lama..

Korang perlu pupuk dalam diri sifat kejujuran dan kesetian.. Jujur dalam bagi dara korang kat teman lelaki dan setia untuk menyerahkan asam keping kat teman lelaki saja.. Mungkin macam tu la tip yang cuba dikongsikan minah ni.. Minah ni turut berkongsikan gambar tengah comolot dengan teman lelaki dia..

Miss A syak lelaki tu tengah bagi bantuan oksigen pada minah ni sebab dah lemas.. Iyerlah, manusia kan perlukan oksigen untuk hidup, oksigen dalam badan minah ni tak cukup jadi terpaksa la si lelaki bagi bantuan nafas kat minah ni..

Nasib baik si lelaki ni bagi bantuan oksigen, kalau tak, mati minah ni sebab tak cukup oksigen.. Hahaha.. Boleh la korang semua ikut tip yang dikongsikan minah ni kalau nak bercinta.. Pada yang masih lagi single, boleh la cuba, di jamin cepat dapat pasangan..

Semoga tip yang dikongsikan minah ni akan memberi manfaat pada korang semua.. Agak-agak, apa pulak aksi yang dilakukan oleh pasangan ni lepas comolot? Adakah dorang akan berjimak di sungai tu?? Tengah-tengah sejuk macam tu, memang seronok kalau buat aksi hangat kan.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s