Cruz Beckham Berjaya Kumpul 100k Pengikut Selepas Sehari Membuka Akaun Instagram

Siapa yang tak kenal dengan pasangan selebriti popular, David Beckham dan Victoria Beckham ni kan.. Pasangan ini sering menarik perhatian ramai.. Bukan hanya setiap gerak geri dan perkembangan pasangan tu jer mendapat perhatian, malah anak-anak pasangan tu pun turut menjadi perhatian..

Miss dengar anak bekas pemain bola sepak terkenal Beckham dan Victoria, Cruz Beckham telah menarik perhatian ramai setelah membuka akaun Instagram.. Tak silap Miss, baru sehari Cruz membuka akaun Instagramnya, kini pengikut akaun media sosial beliau telah mencecah sampai 110 ribu lebih dah u’olls..

Senang betoi Cruz kumpul pengikut kan, kalau korang nak tahu bukannya senang nak kumpul pengikut seramai macam tu dalam masa 24 jam.. Ini lah yang dikatakan penangan anak selebriti popular.. Kecik-kecik dah ramai peminat.. Kalau u’olls nak tahu, Cruz baru jer umur 11 tahun!

Miss tengok gambar-gambar yang dimuat naik Cruz di akaun Instagramnya, ada gambar penyanyi popular Calvin Harris dan adik beradiknya.. Ini baru sehari dah kumpul beratus ribu pengikut, kalau dah sebulan.. Korang agak-agak berapa ramai ek??

Sejuta?? Atau lebih daripada tu?? Cukup setahun berpuluh-puluh juta pengikut Cruz.. Miss rasa tak mustahil kalau boleh mencecah sejuta dalam sebulan.. Maklum lah anak selebriti lah katakan.. Mesti ramai yang nak ‘follow’.. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s