‘Serigala Jadian’ Tertangkap Dihutan Di Poland

Rasanya korang semua mesti pernah tengok filem Hollywood, bertajuk ‘Twilight’ kan? Cerita tentang menusia yang separuh serigala dan separuh manusia ataupun yang dipanggil ‘serigala jadian’.. Kalau nak jadi serigala jadian pun manusia biasa nak kena gigit dulu dengan serigala jadian yang lain..

Nampaknya pasal serigala jadian ni, bukanlah satu kisah dongeng lagi.. Rupanya betul-betul wujud manusia separuh serigala ni.. Di Poland, tindakan jabatan hutan meletakkan kamera tersembunyi di dalam hutan adalah kerana mahu menangkap gambar haiwan liar..

Tapi lain yang dicari, lain yang dapat.. Gambar yang mereka perolehi telah mengejutkan banyak pihak.. Pihak jabatan hutan mendapati ada beberapa keping gambar seorang lelaki yang disyaki sebagai ‘serigala jadian’..

Aksi seorang lelaki yang dikenali sebagai Marek H dengan keadaan bogel bergerak macam serigala, membuatkan ramai orang percaya yang lelaki ni sebenarnya serigala jadian.. Hasil siasatan polis mendapati sebenarnya Marek ni bukan serigala jadian yang di hebohkan..

Marek ni dah makan dadah LSD secara berlebihan, tahu jelah kesan-kesan dadah ni pada penghisap.. Manusia yang normal pun boleh jadi tak betul bila makan dadah, Marek khayal dan merasakan dirinya adalah seekor serigala.. Setiap pergerakan Marek memang nampak macam dia betul-betul seekor serigala..

Sepanjang Marek bergerak dengan gaya binatang tu, Marek dah merangkak sejauh 15.5 batu.. Langsung tak ada luka kat tangan dan lutut Marek, macam pelik pun ada.. Mungkin betul Marek memang serigala jadian kot.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s