Perempuan Ini Bangga Disayangi Lelaki Kerana Memiliki Payudara Yang Besar

3f-copy

Bila anak dara fikir lelaki sayang dan cintakan dia sebab nafsu semata-mata, itu yang bangga bila ada tetek besar.. Selalunya minah macam ni bila kahwin, rumahtangga yang dibina tak kan kekal lama.. Sebabnya rumahtangga yang dibina berlandaskan nafsu, selalunya tak akan kekal lama.. Tak ada pun tertulis rukun nikah paling penting adalah nafsu..

Tak ada juga tertulis nak rumahtangga yang bahagia dan kekal selamanya, isteri kena ada tetek besar.. Kalau dah macam tu, mana-mana isteri yang tak ada tetek besar tu suami tak sayang ke?? Inilah yang terjadi bila anak dara sekarang dah terlalu terjebak dengan gejala sosial yang teruk.. Semua benda nak dikaitkan dengan nafsu..

Minah sorang ni dah mengamuk sebab orang asyik kutuk muka minah ni tak cantik.. Ramai lelaki yang nak dengan minah ni pun bukan sebab pandang rupa tapi pandang tetek dia yang besar..

Minah ni rasa sebenarnya korang semua yang ‘jealous’ dengan tetek besar dia tu, sebab takut teman lelaki korang kena sambar dengan dia.. Kononnya semua lelaki yang nak dekat dia sebab nak merasa tetek dia yang besar tu.. Lelaki yang tak pandang rupa dan pandang tetek besar tu ke, yang kau nak buat suami??

Tak kahwin lagi dah bagi lelaki merasa tetek, dah kahwin nanti lama-lama suami pun jemu.. Nanti tunggu jelah suami bawa balik ‘madu’ yang tetek dia berkali ganda besar dari kau.. Suami pilih minah ni pun sebab minah ni ada tetek besar, nanti tetek tu dah londeh suami cari yang lain.. Masa tu kau jangan nak marah pulak..

Sepatutnya cari suami yang terima diri tu seadanya walaupun muka buruk.. Ini dah muka buruk, perangai murah pulak.. Dah macam pelacur dah Miss A tengok.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s