Mak Bapa Tak Malu Lakukan Hubungan Seks Di Depan Anak

1f-copy

Kalau dah sangap sangat pun, cari la tempat tertutup atau tersembunyi sikit dari pandangan orang.. Takkan benda macam tu pun tak boleh nak fikir sendiri, bodoh!! Boleh pula nak beromen depan anak, kalau anak tu kecik tak reti dan tak faham apa itu ‘beromen’ tak apa la juga.. Ini anak dara dah besar, mak bapa boleh pulak tak malu beromen depan anak dorang..

Korang tengok la gambar selfie anak dara ni, nampaknya macam dah biasa sangat tengok mak bapa dok beromen depan mata.. Sampaikan anak pun tak kisah mak bapa nak beromen, sempat lagi anak tu dok selfie depan cermin.. Gambar yang dimuat naik oleh si anak di laman sosial ni dah buat mak bapanya kantoi.. Nampak kelibat mak bapa dia tengah seronok dok beromen dalam gambar tu..

Kalau keluarga ni sewa sebuah bilik saja pun, tak bermakna mak bapa boleh nak beromen sesuka hati depan anak dara yang dah besar.. Tengok la sama keadaan sekeliling, bagi anak tidur dulu la wei!! Mak bapa pun tak malu langsung dok beromen macam tu..

Bila mak bapa dok tayang aksi macam ni didepan anak, Miss A tak terkejut pun kalau satu hari nanti si anak pula boleh dok beromen dengan lelaki lain depan orang tua dia.. Anak-anak dari kecik la kena dididik dengan betul, bukan dari kecik di sajikan dengan pemandangan mak bapa tengah beromen..

Walaupun mak bapa dah sah berkahwin dan halal untuk bersama, malu la sikit dok beromen depan anak.. Leka sungguh mak bapa dok beromen sampai tak sedar anak dah rakam aksi dorang.. Kalau mak bapa bodoh pun, jangan turun bodoh tu kat anak-anak.. Kesian kecik-kecik dah tak ada masa depan yang elok.. Hari-hari anak dok tengok mak bapa buat seks, besar nanti agaknya anak tu nak jadi apa ek?? – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s