Liana Rosli Dikritik Netizen Kerana Tayang Video ‘Malam Jumaat’ Di Media Sosial

2a-copy

Ishh! Isshh! Memang suka menggoda orang sungguh lah anak pelakon Normah Damanhuri, Liana Rosli ni u’olls.. Berbulu mata ni dok tengok aksi-aksi keterlaluan yang ditayangkan.. Tak habis-habis dok tayang aksi-aksi tak senonoh dan memalukan diri sendiri, hanya semata-mata untuk meraih perhatian orang lain!

U’olls tengok jer lah video tarian ghairah yang dimuat naik Liana di akaun Instagramnya baru-baru ni, bikin iman lelaki tergugat je kalau tengok video ni.. Dah lah Liana pakai pakaian serba putih dan ketat, bila dia goyang-goyang badan dia macam tu memang mengancam habis lah..

Tengok lah dah macam orang ‘buang tabiat’ dok menari-nari ghairah atas meja macam tu.. Lagi berbulu mata Miss bila baca kapsyen tak tahu malu yang ditulis Liana.. Selamba jer Liana mengatakan dia ‘belanja’ lelaki-lelaki luar sana dengan video malam Jumaat ni..

U’olls pun tahu kan disebalik makna ‘malam Jumaat’, tak payah lah berpura-pura tak tahu yer.. Apa-apa pun perbuatan Liana memang memalukan! Miss tertanya-tanya, Liana ni memang tak ada perasaan malu langsung ke??

Tahu lah nak menarik perhatian orang ramai menggunakan produk yang dia jual pun, tapi agak-agak lah sikit nak tarik perhatian pun.. Jaga lah sikit maruah sebagai seorang perempuan, jangan terlampau nak berjaya sampai tergadai maruah.. Lagi satu Miss nak pesan, jangan sampai Tuhan tarik balik nikmat yang diberikan kepada Liana!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s