Lelaki Ditahan Polis Kerana Merogol Lembu

Dalam banyak-banyak orang kat dunia ni, kenapa lembu juga yang menjadi idaman? Korang nak tahu kat Filipina, seorang lelaki telah ditangkap oleh pihak polis semasa tengah ‘seronok’ dok merogol seekor lembu betina..

Kejadian rogol tu mula disedari pemilik lembu tersebut bila tengok lembu betinanya dah hilang.. Bila di siasat lembu betina tu dah menjadi mangsa rogol seorang lelaki yang dikenali sebagai Loyola.. Waktu ditangkap tu, Loyola tengah khayal dengan dadah..

Itu bahayanya bila khayal dadah, dok buat seks dengan lembu pun di sangka tengah buat seks dengan manusia.. Loyola ni bukan pertama kali buat seks dengan lembu, sebelum ni pun dah pernah kena tangkap dok buat seks dengan lembu..

Mungkin sekali dah rasa sedap buat seks dengan lembu, bila dah khayal sekali lagi, itu yang cari lembu lagi untuk buat seks.. Macam-macam hal betul manusia sekarang ni, lembu yang tak bersalah juga yang menjadi mangsa kerakusan manusia.. Mungkin ini yang dikatakan ‘nafsu binatang’..

Lebih mengejutkan lagi, lembu betina yang telah dirogol Loyola itu didakwa telah hamil anak Loyola.. Pemilik lembu mendedahkan lembu betina tu tak pernah buat seks dengan mana-mana lembu jantan.. Untung la Loyola dapat lembu yang masih dara.. Hahaha.. Bila tengok keadaan lembu betina tu tengah bunting, pemilik lembu merasakan lembunya dah hamil anak Loyola..

Agak-agak korang kalau betul anak dalam perut lembu tu dari benih Loyola ni, macam mana agaknya rupa bayi lembu ni ek?? Isk! Macam tak logik pulak, dunia! dunia!.. Sama-sama la tunggu saat kelahiran bayi lembu tu nanti, Miss pun nak tengok sama tak dengan muka Loyola.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s