Giliran Karl Shafek Hentam Fathia Latiff

Baru-baru ni nama pelakon Fathia Latiff telah menjadi bualan hangat dek kerana dihimpit dengan isu panas, di mana tindakan Fathia memviralkan muka dan meluahkan rasa tak puas hati terhadap seorang pramugari yang enggan tolong mengangkat begnya telah mengundang kritikan ramai!

Memang padan lah kena kritik, dok berlagak diva sangat! Bila perkara tu menjadi bualan hangat dan dikritik teruk, pandai pulak Fathia memadam tweet-tweet dia yang dimuat naik di akaun Twitternya.. Miss ingatkan isu panas ni hanya mendapat perhatian daripada netizen jer, malah seorang pelakon dan pengacara lelaki pun turut menghentam Fathia jugak wei..

U’olls kenal kan siapa Karl Shafek?? Bukannya Syafiq Klye yer!! Korang jangan silap pulak.. Hihihi.. Karl Syafek pun turut menghentam Fathia di akaun Facebooknya.. Karl faham lah tugas pramugari dan pramugara kerana dia merupakan bekas pramugara sebelum ni.. U’olls baca jer lah ‘karangan’ panjang lebar Karl yang ditujukan untuk Fathia tu, betul lah apa yang diperkatakan Karl..

Bagi Miss, tindakan Fathia memviralkan muka pramugari tersebut kerana tak nak tolong mengangkat begnya macam tindakan orang tak matang.. Kononnya dia merasakan tindakan dia tu betul, tapi sangkaan Fathia salah.. Tindakannya hanya mengundang kritikan orang ramai jer..

Lepas ni kalau tak mampu nak mengangkat beg banyak-banyak, bawa satu beg besar dan sumbat semua benda ke dalam tu supaya tak menyusahkan orang lain nak mengangkat beg awak tu.. Itu lah lain kali kalau nak bertindak, fikir dulu kesan baik dan buruknya.. Kalau tidak, inilah padahnya.. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s