Fara Mendoza Buat Hal Lagi, Kali Ni Tayang Peha Putih Gebu Pulak!!

3a-copy

U’olls kenal tak siapa Fara Mendoza?? Miss rasa mesti ada yang mengenali tuan punya nama ni kan.. Kalau u’olls masih ingat pelakon ni pernah dihimpit dengan kontroversi panas, di mana dia mendedahkan perbualannya di WeChat dengan pelakon Fizz Fairuz.. Kecoh masa tu bila hubungan dorang hangat diperkatakan..

Kontroversi panas tu jugak lah yang menaikkan nama Fara dan dikenali ramai.. Tapi Fara tak ada lah popular sangat pun, kejap timbul kejap tenggelam.. Selepas kontroversi panas tu, Fara mencetuskan kontroversi panas lagi dengan memuat naik video seksi di akaun Instagramnya..

Video tu jugak membuat Fara dikritik teruk dengan netizen.. Tapi Miss tengok Fara macam tak serik jer.. U’olls tengok jer lah gambar ni, bukan main lagi Fara ‘belanja’.. Baik punya Fara ‘belanja’ peha putih gebu dia tu untuk tatapan peminat di laman Instagram..

Dah macam amoi dengan berpakaian seperti bertelanjang je Miss tengok.. Singkat nak mampos seluar yang dipakai Fara! Kalau macam ni gaya Fara, lebih baik bertelanjang bulat terus jer.. Dah seronok sangat dok ‘belanja’ tubuhnya yang menggiurkan tu kan..

Ataupun ni memang cara Fara untuk menambah peminat dia?? Mana lah tahu kan, pakai pakaian sopan-sopan tak ada siapa yang nak pandang.. Bila seksi dan ‘hot’ macam ni, barulah orang lain buka mata pandang dia.. Maklumlah mencari publisiti murahan untuk popular!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s