Biadab!! Aksi Budak Motor Persendakan Agama Islam Telah Menjadi Viral

Makin berani budak-budak sekarang ni, sampaikan agama Islam pun nak dibuat bahan jenaka.. Biadap betul!! Gambar yang dah viral ini menunjukkan beberapa kumpulan budak motor, dah pun mempersendakan solat.. Agaknya dorang ni rasa mempersendakan agama Islam ni satu bahan jenaka kot.. Bagi Miss A, benda ni tak kelakar langsung!!

Memang minta ditimba tsunami sekali lagi agaknya budak-budak macam ni.. Menurut maklumat yang Miss A dapat, gambar ni sebenarnya di tangkap oleh budak-budak negara seberang, iaitu Indonesia.. Ada juga yang mendakwa sebenarnya budak-budak yang mempersendakan solat ni adalah budak-budak bukan beragama islam..

Walaupun bukan beragama Islam, sepatutnya budak-budak terbabit tak boleh nak mempersendakan agama lain.. Disebabkan manusia bodoh macam ni, Allah S.W.T turunkan bala.. Nasib baik budak-budak Malaysia setakat buat tarian sotong je, dorang tak sampai nak mempersendakan agama lagi..

Tapi, Indonesia ni memang dah cukup terkenal dengan benda-benda pelik.. Menghina agama orang lain tu dah jadi ‘makanan harian’ dorang, perkara tersebut dah jadi macam satu bahan lawak untuk mereka.. Patutnya waktu budak-budak ni dok buat ‘lawak’, ada lori tanah datang gilis dari belakang, biar mati semua kat situ..

Harap-harap penyakit ni tak datang menyerang Malaysia.. Kalau ada budak-budak yang nak ikut juga trend mempersendakan agama Islam ni, memang nak kena ‘kenduri’ la dengan netizen.. Budak-budak biadap macam ni memang kena ajar, baru dorang sedar diri sikit.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s