Aishwarya Rai Cuba Bunuh Diri Selepas Bergaduh Dengan Abhishek Bachchan

Nama pelakon popular Aishwarya Rai, adalah satu nama besar didalam industri hiburan Bollywood.. Baru-baru ni Miss dengar nama pelakon cantik ni menjadi bualan hangat bila beliau dikatakan cuba membunuh diri.. Aikss.. Biar betul ni??

Apa yang buat bekas ratu cantik dunia ni nak bunuh diri yer?? Panas ni u’olls! Aishwarya dikatakan cuba menbunuh diri dengan memakan ubat penenang secara berlebihan.. Punca Aishwarya bertindak gila macam tu selepas bergaduh besar dengan suaminya, Abhishek Bachchan..

Miss dengar pasangan popular tu bergaduh kerana adegan panas Aishwarya dengan Ranbir Kanpoor dalam Filem ‘Ae Dil Hai Mushkil’.. Untuk mengelak pihak media tahu, keluarga Amitabh Bachchan dikatakan telah memanggil seorang doktor secara sembunyi-sembunyi ke rumah dorang.

Keluarga pelakon tu jugak meminta doktor tersebut merahsiakan keadaan Aishwarya.. Bila perkara ni menjadi bualan hangat, pihak keluarga Bachchan menafikan dakwaan yang menimpa Aishwarya.. Kononnya dakwaan tu hanya untuk mengeruhkan suasana di dalam keluarga Bachchan..

Miss dengar sebahagian anggota keluarga Bachchan tak suka lakonan Aishwarya dalam filem tersebut.. Amitabh kononnya mengatakan, walaupun dia tak suka menantunya berlakon dalam filem tersebut, tapi ia sudah tidak menjadi masalah bagi dirinya..

Betul ke tak ada apa yang berlaku?? Ataupun keluarga popular ni hanya nak menyembunyikan keadaan sebenarnya.. Yela, kalau beritahu perkara yang sebenar, habis lah reputasi dorang sekeluarga.. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s