Wanita ‘Gemuk’ Ini Balas Dendam Dekat Bekas Teman Lelaki Dengan Cara Yang Unik

d

Jangan di hina wanita gemuk, sebab sekali wanita gemuk tu dah kurus memang korang akan menyesal tak sudah.. Kalau tak suka pun dengan kekasih berbadan gemuk, bagi nasihat dan bantu kekasih tu untuk kuruskan badan..

Bukan tinggalkan kekasih tu dan hina bentuk badannya, bila dah kekasih tu kurus cun melecun baru nak menyesal tak sudah.. Seorang wanita gemuk bernama Alvina Rayne dah membalas dendam dengan kekasihnya yang menggelar dirinya sebagai ‘Sampah Gemuk’ dengan kuruskan badan sehingga Alvina menjadi kegilaan ramai lelaki..

Sepanjang bercinta dengan kekasihnya, Alvina selalu mengalami penderaan emosi sehingga asyik memakan makanan ringan.. Bila stress dihina kekasih, Alvina akan makan sampai beliau sendiri mengalami obesiti yang teruk..

Bila dah gemuk ni semua penyakit pun datang menyerang, darah tinggi, pra-diabetes dan serangan panik.. Semua penyakit itu telah dialami Alvina.. Bila Alvina ambil keputusan nak tinggalkan pasangannya, lelaki itu menggelar Alvina sebagai ‘sampah gemuk’, kalau putus hubungan dengan dia Alvina tak akan dapat pasangan hidup sebab tak ada lelaki yang nak bercinta dengan wanita gemuk..

Sebabkan dah nekad tak nak lagi digelar sebagai perempuan gemuk dan perlu jalani cara hidup yang sihat untuk membesarkan anaknya, Alvina dah berusaha untuk kuruskan badan dengan mnjalani senaman dan pemakanan yang sihat.. Memang betul bila wanita gemuk dah kurus, muka memang cantik.. Cantik gila weii..

Menyesal tak sudah bekas kekasih Alvina bila tengok Alvina dah cantik dan kurus.. Sekarang ni bekas teman lelaki Alvina dok merayu-rayu nak bercinta balik dengan Alvina dan berusaha untuk menambat hati Alvina..

Tapi, Alvina dah pun jumpa cinta sejati yang tak menilai paras rupa.. Alvina dah pun berkahwin dengan seorang lelaki bernama Sascha yang menerima Alvina seadanya walaupun dia gemuk.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s