Imej Baru Natasha Hudson Yang Mengejutkan Ramai Orang

v

v2

U’olls masih ingat dengan pelakon dan model, Natasha Hudson?? Miss rasa mesti ramai yang masih mengenali pelakon cantik tu kan?? Walaupun Natasha dah lama tak bergiat aktif dalam industri seni.. U’olls pun tahu kan Natasha dah berhijab??

Miss tahu Natasha dah lama berhijab, tapi baru-baru ni Natasha sekali lagi telah menarik perhatian kerana tampil dengan penampilan baru.. U’olls tengok gambar ni, Natasha kini telah tampil dengan imej berniqab.. Bertambah cantik Natasha sekarang, sejuk jer mata ni memandang..

Tak sangka kan artis yang agak ‘daring’ pada suatu ketika dulu telah berhijrah sepenuhnya menjadi muslimah sejati.. Inilah yang dikatakan ingin berubah dengan seikhlas hati menjadi muslimah yang betul, bukannya sesetengah artis tu..

Bertudung hanya mengikut trend semasa, bila dah bosan melayang tudung entah kemana.. Bila ditanyakan kenapa buka tudung, bagi alasan bangang kononnya tak nak hipokrit dan ingin menjadi diri sendiri.. Puihh!

Ramai artis sekarang yang pakai tudung dok buat macam buka tudung tupperwear.. Kejap tutup, kejap buka.. Penampilan baru Natasha jugak dipuji ramai.. Miss harap penampilan Natasha akan berkekalan selamanya lah ek.. Jangan dok acah-acah nak buka pulak suatu hari nanti!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s