Cerpen Cinta Minah WeChat Untuk Lelaki Hidung Belang

Memang nikmat layan perangai budak-budak WeChat ni, sambil-sambil tengok kebodohan budak WeChat ni terselit juga kepandaian dorang dalam membuat cerpen atau novel.. Rasanya kalau ada peperiksaan bahasa Melayu, memang boleh lulus dah minah WeChat macam ni..

Korang tengok la sendiri cerpen baru yang ditulis minah WeChat ni pada lelaki-lelaki yang suka sangat mainkan perasaan wanita.. Memang mendalam betul maksud cerpen yang ditulis dia, gaya bahasa dan tatabahasa yang digunakan minah WeChat ni pun tinggi.. Rasanya taraf pendidikan yang minah ni ada, level PhD dah Miss A rasa..

Sebab itu ada peribahasa ‘Sarang tebuan jangan dijolok’, sekali korang dah jolok sarang tebuan, habis semua cerpen cinta yang keluar.. Minah ni bagi warning pada sang pencinta wanita jangan sakitkan hati wanita.. Sebab hati wanita ni bukan macam pepek..

Hati ni lagi sakit bila dipermainkan lelaki.. Semua wanita si lelaki ni nak merasa, memang mengamuk la minah WeChat ni.. Nampak berpengalaman betul minah ni, nampak sangat pepek minah ni dah banyak kali kena tujah dengan jantan, itu yang bengang sangat bila jantan nak merasa pepek perempuan lain pulak..

Sekali dah sakitkan hati seorang minah WeChat, middle finger for you bullshit.. Memang ganas sangat minah WeChat ni, seram Miss A baca cerpen dia ni.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s