Katty Perry Dan Orlando Bloom Bertunang

Siapa tak kenal dengan penyanyi yang popular menerusi lagu ‘Roar’ ni kan.. Penyanyi yang sering menarik perhatian dengapenampilan yang pelik-pelik didalam video klip.. Pelik-pelik pun popular u’olls! Bakat Katty sebagai seorang penyanyi memang tak boleh dinafikan lagi..

U’olls pun tahu kan Katty bercinta dengan siapa sekarang ni?? Siapa lagi kalau bukan pelakon kacak Orlando Bloom, yang telah menambat hati Katty. Kisah percintaan pasangan tu sering mendapat perhatian ramai..

Tak silap Miss, dah sepuluh bulan pasangan ni menyulam kasih.. Namun, baru-baru ni nama Katty dan Orlando menjadi bualan hangat bila mereka dikatakan sudah berpisah pada awal bulan lalu.. Ramai sungguh lah pasangan selebriti yang berpisah sekarang ni!!

Walaupun isu berpisah pasangan tu masih hangat diperkatakan, tetapi kedua-dua selebriti popular Hollywood tu tampil menarik perhatian, bila di jari Katty tersarung dengan sebentuk cincin berlian berwarna kuning.. U’olls tengok jer lah gelagat pasangan tu, nampak bahagia jer..

Katty pun macam sengaja jer nak tayang cincin berlian yang tersarung di jarinya di hadapan jurukamera.. Bila dah tengok cincin tu, ramai lah yang membuat spekulasi pasangan tu telah bertunang, tapi tak pasti dorang berdua dah bertunang ataupun belum.. Ini kerana pasangan tersebut masih belum mengeluarkan sebarang kenyataan lagi.. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s