Fathia Latiff Dikecam Netizen Kerana Pramugari MAS

Dah lama Miss tak dengar cerita pasal pelakon Fathia Latiff ni.. Tup! Tup! Miss dengar kecoh nama pelakon cantik ni menjadi bualan hangat di laman sosial Twitter kerana tweet-tweet yang dimuat naik pelakon tu telah mencetuskan kontroversi panas u’olls..

Kecoh sangat tu bila Fathia memuat naik tweet meluahkan perasaan tak puas hati terhadap seorang pramugari MAS kerana tak tolong angkat beg dia.. Fathia bukan setakat meluahkan perasaan tak puas hati jer, malah siap muat naik gambar pramugari tersebut yang kononnya bersikap kurang ajar dengannya..

U’olls baca jer lah tweet-tweet yang dimuat naik Fathia tu, bukan main marah lagi Fathia dengan pramugari tersebut.. Namun Fathia telah memadam tweet-tweet berkenaan selepas dikecam teruk dengan netizen.. Tahu pun takut! Fathia memang patut dikecam pun!

Yela, Fathia tak pernah mengambil pengajaran ke selepas perkara ini turut terjadi terhadap seorang penyanyi sebelum ni?? Tak silap Miss, penyanyi Ainan Tasneem pun pernah mencetuskan kontroversi yang sama dan dikecam dengan teruk dengan netizen..

Miss nak tanya lah sikit kat Fatia, dia tak boleh nak angkat beg tu sendiri ke?? Fathia ada masalah ‘sakit belakang’ jugak ke nak bangun simpan beg sendiri diruang penyimpanan? Lagi satu yang penting tu, Fathia tak tahu ke kru kabin bukannya kerja tolong angkat beg?? Ataupun buat-buat tak tahu??

Memang patut lah pramugari tersebut memberi alasan sakit belakang sebab bukan kerjanya dia untuk mengangkat beg.. Sebelum nak cari salah orang lain tu, tengok salah sendiri dulu.. Bila kena kecam dan dikritik teruk, baru lah rasa malu dengan kebodohan diri sendiri! Haishh.. – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s