Ezzaty Abdullah Dikritik Netizen Kerana Berpakaian Menjolok Mata

Bila berpakaian ikut muat-muat badan jer, inilah jadinya.. Tertayang habis apa yang tak patut ditayangkan kepada umum! Siapa yang tak kenal dengan pelakon Azwan Kombos dan isterinya, Ezzaty Abdullah ni kan.. Miss tengok kedua-duanya semakin mendapat perhatian sejak dorang berdua bergelar suami isteri..

Boleh dikatakan rezeki semakin murah lah selepas berkahwin.. Yela, sebelum kahwin Azwan tak ada lah menyerlah sangat pun dalam lakonan, begitu jugak dengan Ezzaty..

Yang ni pulak Miss nak cerita pasal si Ezzaty ni.. Cuba korang tengok baju yang dia pakai tu.. Ada nampak apa yang tak kena tak dengan baju tu?? Ketat gila baju yang dia pakai tu wei..

Ye, Miss tahu.. Dalam gambar tu dorang nak tunjuk aksi mesra sebagai suami isteri.. Tapi lain kali tu, tengoklah betul-betul baju yang nak dipakai tu.. Mengancam habis Miss tengok Ezzaty pakai baju macam tu..

Walaupun pakaiannya menutup keseluruhan tubuh Ezatty, tapi sayangnya baju tu ketat nak mampos sehingga menampakkan pakaian dalam yang dipakai olehnya.. Apa jadah lah dok tayang line ‘spender’ untuk tatapan umum macam tu.. Memalukan betoii!

Bila si isteri berpakaian tak senonoh macam ni, bukan setakat si isteri jer kena kecam teruk.. Malah si suami pun akan kena kecam teruk sekali!! Begitu jugak lah dengan Azwan, dia dikritik teruk dengan netizen bila dikatakan dayus menayangkan aurat isteri untuk tatapan umum.. Memang padan lah kena macam tu!! – Misshana/Utaranews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s