Budak Raver Tayang Aksi Lucah Songsang Di laman Sosial

Pergh!!! Ini lagi seram dari jumpa hantu wei, lepas tengok gambar ni boleh kemurungan sepanjang hayat.. Miss A ingatkan budak-budak Raver ni setakat menari tarian sotong ja.. Rupanya budak-budak Raver ni pun suka mengunyit sesama sendiri..

Korang tengok sendiri la, mamat ni dengan rasa terujanya dah kongsikan gambar baru lepas mengunyit dengan pasangan.. Jilake betul muka pasangan macam mamat ni pun, ada juga kaum gay yang suka.. Memang kaum gay ni tak ada citarasa kaa??

Ingatkan gay ni pilih muka-muka jambu jaa, muka macam ni pun dorang tak kisah sebenarnya.. Biar muka buruk, tapi perangai tak buruk, ini dah la muka pun buruk perangai pun buruk.. Boleh pulak mamat ni selfie sambil pasangan sorang lagi dok terkangkang kepenatan.. Baik punya mamat ni tayang aksi lepas berjimak, nampaknya puas betul pasangan tu dapat lepaskan nafsu ikut pintu belakang ek..

Apa la yang best sangat dok berjimak dengan pasangan gay guna pintu belakang haa? Perempuan dah banyak-banyak ni langsung tak berminat ka, lubang taik tu juga yang nak dicari.. Tak berfaedah langsung manusia macam ni.. Dah diberi lelaki berpasangan dengan perempuan, nak juga berpasangan dengan lelaki..

Geli wei tengok gelagat pasangan gay yang dok buat aksi mengunyit ni.. Dah la mengunyit, lepas tu nak tayang pulak seantero dunia.. Kesian la kat bakal bini dua mamat ni nanti, dapat suami yang pernah merasa lubang taik.. – MissA/UtaraNews

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s